Reguliere tarieven zonder actieperiode, geldig vanaf 1-4-2024.
Heeft u korting omdat u nieuwe klant bent, of heeft verlengd? Dan betaalt u onderstaande bedragen pas ná de actieperiode.
Alles-in-1 Brons (coax, 120 Mb) | € 54,00 per maand |
Alles-in-1 Zilver (coax, 300 Mb) | € 65,00 per maand |
Alles-in-1 Goud (coax, 600 Mb) | € 76,00 per maand |
Alles-in-1 Kristal (glasvezel, 150 Mb) | € 59,00 per maand |
Alles-in-1 Briljant (glasvezel, 400 Mb) | € 69,00 per maand |
Alles-in-1 Diamant (glasvezel, 1Gb) |
€ 80,00 per maand |
TV + Internet
Brons (coax, 120 Mb) | € 52,00 per maand |
Zilver (coax, 300 Mb) | € 63,00 per maand |
Goud (coax, 600 Mb) | € 74,00 per maand |
Kristal (glasvezel, 150 Mb) | € 57,00 per maand |
Briljant (glasvezel, 400 Mb) | € 67,00 per maand |
Diamant (glasvezel, 1Gb) |
€ 78,00 per maand |
Internet only
Kristal (glasvezel, 150 Mb) | € 42,50 per maand |
Briljant (glasvezel, 400 Mb) | € 53,00 per maand |
Diamant (glasvezel, 1000 Mb) | € 66,00 per maand |
Internet en Telefonie
Internet en Telefonie Kristal (glasvezel 150Mb) | € 44,50 per maand |
Internet en Telefonie Briljant (glasvezel 400Mb) | € 55,00 per maand |
Internet en Telefonie Diamant (glasvezel, 1Gb) | € 68,00 per maand |
Uitbreidingen
Bellen daluren (gratis naar Nederlandse vaste en mobiele nummers, tussen 19.00 en 08.00 uur en in het weekend) | € 8,50 per maand |
Bellen altijd (altijd gratis naar Nederlandse vaste en mobiele nummers) | € 16,50 per maand |
Reguliere beltarieven | € 0,12 per minuut naar Nederlandse vaste en mobiele nummers, starttarief € 0,08 |
Bellen naar het buitenland | Tarieven internationaal telefoneren |
2e telefoonnummer | € 7,50 per maand |
Huur Fritz!Repeater AX1200 (minimaal 12 maanden) | €3,- per maand |
Huur Fritz!Repeater 3000 (minimaal 12 maanden) | €5,- per maand |
Televisie & radio
Abonnementsgeld Basispakket | € 25,00 per maand |
Smartcard | € 35,00 |
Extra smartcard (bijvoorbeeld voor 2e tv) | aanschaf + € 5,00 per maand, ongeacht aantal pakketten |
TV2GO box | € 5,75 per maand |
Extra televisiepakketten
Premium | € 12,00 per maand |
Film1 | € 16,00 per maand |
Ziggo Sport Totaal | € 16,00 per maand |
Film1 / Ziggo Sport Totaal | € 27,00 per maand |
ESPN Compleet | € 7,50 per maand |
Combi Sport pakket | € 22,50 per maand |
Erotiek pakket | € 14,50 per maand |
Servicetarieven
Administratiekosten aansluiting | € 37,50 |
Aansluitkosten bedrijfsunits | Prijs op aanvraag |
Heraansluitkosten | € 95,00 |
Aanleggen kabel + wandcontactdoos 2e vertrek* | Uurtarief + materialen |
Aansluitkosten glasvezel (van toepassing indien alleen grondplaat aanwezig is) |
€ 95,00 |
TV2GO (extra) afstandsbediening |
€15,- |
TV2GO adapter |
€7,50 |
Monteurskosten bedragen minimaal €65,- per uur na overleg met SKP. Prijzen zijn inclusief 21% BTW. Bij betaling per acceptgiro/factuur per post worden administratiekosten à € 4,- per maand in rekening gebracht.
Bovenstaande kosten worden op de eerstvolgende factuur geplaatst en geïncasseerd.
OVERZICHT SERVICEVOORWAARDEN SKP Inbegrepen bij een installatie nieuwe klant; Werkzaamheden nieuwe klant;
Inbegrepen materiaal;
Indien het een wijziging betreft van coax naar glasvezel;
Aanvullende kosten (evt. direct af te rekenen bij monteur);
Wij kunnen het ons voorstellen dat u als SKP-klant het niet fijn vindt om kosten te maken voor het herstel van een niet-werkende dienst. Echter, SKP maakt (steeds hogere) kosten om problemen te herstellen vanwege de stijgende uurlonen van (externe) monteurs en gestegen inkoopprijzen van modems etc. Verder is gebleken dat SKP regelmatig deze kosten maakt voor problemen die zijn ontstaan buiten de schuld van SKP om. Om onze service optimaal te houden en kosteloos te houden in geval een probleem door SKP is ontstaan, moeten wij in sommige gevallen kosten helaas doorberekenen. Hieronder vindt u een aantal (waargebeurde) gevallen waarin wij onze kosten in rekening zullen brengen.
Er zijn steeds meer gevallen bekend waarin onze klanten werkzaamheden (laten) uitvoeren in de meterkast. Bijvoorbeeld bij de aanleg van een slimme meter, zonnepanelen of een beveiligingssysteem. Niet in alle gevallen wordt dan de SKP-apparatuur weer goed aangesloten. In dit geval zijn wij helaas genoodzaakt onze kosten door te berekenen aan onze abonnee.
Ook onze klanten kopen nieuwe televisies of andere apparatuur die in het huis worden geplaatst. Soms worden dan de kabels niet goed gemonteerd in de televisie, of wordt bijbehorende apparatuur (geluidsapparatuur/set-topboxen) niet goed aangesloten. Of de kabel wordt simpelweg in de verkeerde HDMI-ingang gebracht. Ook in dit soort gevallen zullen wij onze kosten in rekening brengen.
Er zijn vele redenen waarom het Wi-Fi-signaal in/om het huis kan verslechteren. SKP maakt situaties mee waarin er in huis blokkades rondom het modem worden aangebracht na bv. een verhuizing. Of waarin een Wi-Fi versterker uit het stopcontact wordt gehaald. Ook kan het signaal slechter worden doordat bv. een 5G-antenne door een mobiele telecomaanbieder in de buurt wordt gezet. SKP kan (op afstand) meten of het modem in orde is of niet. In geval van (spontaan) slechter Wi-Fi signaal zijn er vele redenen waardoor dit komt. Bekijk in elk geval zelf of er binnen uw huishouden of omgeving iets gewijzigd is voordat u contact met SKP opneemt en doe een bekabelde Wi-Fi speedtest. In overleg kijken wij wat de reden zou kunnen zijn. Echter, is de reden aan uzelf toe te wijzen dan zullen wij onze kosten in rekening brengen. Is de bekabelde speedtest laag uitgevallen dan zijn de kosten uiteraard voor onze rekening.
Door de loop van jaren wordt de bekabeling in uw huis steeds ietsje minder goed. Ook kan, bv. door stofzuigen of andere bewegingen van de kabel(aansluitingen) het contact steeds iets minder goed zijn. Mocht u verminderd televisiesignaal ervaren probeer dan eerst de contacten goed aan te drukken. U kunt ook bij 1 van onze servicepunten een testkabel lenen zodat we kunnen uitsluiten dat het signaal slechter wordt door verouderde kabels. Wij komen graag langs om te helpen. Maar helaas komt het voor dat blijkt dat een stekker uit het contact is, of een draad los ligt (bv. door stofzuigen). In dat geval zullen wij onze monteurskosten aan u berekenen.
SKP biedt een webmail-service met SKP-emailadressen. Wij ondersteunen u hierin voor zover het problemen betreft met toegang tot mijn SKP, wachtwoorden etc. Wij kunnen helaas geen ondersteuning bieden voor problemen met andere emailprogramma’s (zoals bv. Outlook) of instellingen vanaf bv. mobiele telefoons etc. Raadpleeg hiervoor onze gebruiksaanwijzingen op onze website of bel naar onze helpdesk. Wij kunnen helaas niet langskomen voor dit soort werkzaamheden.
SKP betaalt voor de uren die onze monteur voor u werkt. Bent u niet aanwezig op de afspraak? Of moet u eerder weg dan dat de werkzaamheden afgerond zijn? In dat geval kunnen wij 65,- in rekening brengen zodat onze kosten daarmee zijn afgedekt.
Het is vervelend om kosten te maken. Dat vinden wij zelf ook. Daarom is ons advies;
Op deze manier hopen wij u onvoorziene kosten te kunnen besparen en kan SKP u een persoonlijke service blijven bieden!
|