Opzeggen

Wil je het abonnement bij SKP opzeggen? Dat vinden wij natuurlijk erg jammer! Graag willen wij je helpen. Bel ons op 0800-2352249, zodat onze medewerkers je kunnen helpen en eventuele vragen kunnen beantwoorden. Uiteraard kunnen wij desgewenst ook gelijk kijken of er een beter passend abonnement voor je is.

Wil je toch opzeggen, dan kan dat via het afmeldformulier of via Mijn SKP. Als je buiten je contract bent, dan heb je een opzegtermijn van 30 dagen. Zit je nog in contract, dan bestaat de mogelijkheid om het contract af te kopen. In dat geval brengen wij in éénmaal de resterende abonnementskosten bij je in rekening.

Hoe gaat het met mijn e-mailadres van SKP?

Heb je een @skpnet e-mailadres? Dan heb je mogelijkheid om bij beëindigen van het abonnement nog 6 maanden je e-mail door te laten sturen naar een ander e-mailadres. Zodra je het abonnement hebt beeindigt ontvang je een e-mail van SKP met de uitleg. Je kan het doorsturen eenvoudig instellen in Mijn SKP.