05-12 Door grondvervuiling en vereisten voor het veilig werken van onze medewerkers zijn we in afwachting van diverse aanvragen. Dit is een langzaam, administratief en kostbaar proces. Zodra alle partijen akkoord gegeven hebben kunnen we de laatste werkzaamheden definitief inplannen.
22/11 De ribbelbuis met kabels zijn donderdag aangelegd. De nieuwe kabels zijn nog niet in gebruik genomen. Vooralsnog gaat dit aanstaande woensdag plaatsvinden, men heeft hier nog een dag werk aan. Zodra de datum definitief bevestigd is dan wordt dit per email gecommuniceerd.
We hebben u eerder geïnformeerd over de vervolgwerkzaamheden aan de Vlielandseweg en het bijbehorende verkeersplan. Deze week worden er op dezelfde locatie in het wegdek ook werkzaamheden uitgevoerd door een andere partij. In overleg met de gemeente is hiervoor afstemming gezocht.
Op donderdag 21 november voeren wij werkzaamheden uit waarbij een buis met kabel in de weg wordt gelegd. Of de kabels direct in gebruik kunnen worden genomen, is nog niet zeker. Indien dit wel mogelijk is, kan er kortstondig een onderbreking in de verbindingen optreden.
Hierdoor kan televisie, internet en telefonie mogelijk tussen 07:00 en 17:00 uur tijdelijk uitvallen. Uiteraard doen wij ons uiterste best om deze onderbrekingen zo kort mogelijk te houden.
Wij kunnen deze werkzaamheden alleen overdag uitvoeren omdat de schade zichtbaar moet zijn. Let u erop dat er bij thuiswerken tijdelijk geen verbinding meer is met het internet. U kunt hiervoor een hotspot aanmaken op uw telefoon of kijkt u tijdelijk voor een andere werk locatie. Dank voor de medewerking.
Na afloop van de werkzaamheden start het modem automatisch opnieuw op en herstelt de verbinding zich. Gebeurt dit onverhoopt niet, herstart dan het modem handmatig door de stekker 20 seconden uit het stopcontact te halen.
Mocht je hiervan hinder ondervinden, dan bieden wij bij voorbaat onze excuses aan. Zijn er nog vragen, neem dan contact op met onze klantenservice via 0800-2352249.