SKP iTV platform

Update 20/10 De hoofdoorzaak is gevonden waarbij het probleem met de korte weergave van het zwarte scherm voor het grootste deel opgelost is. Er wordt gewerkt aan de definitieve uitrol deze week, de Sagemcom set-top boxen krijgen dan een nieuwe firmware update.

Update 11/10 Deze week werkt onze leverancier in de nacht aan updates voor het videoplatform en onderzoekt men de oplossing van de problemen met een korte weergave van een zwart scherm.

Er zijn elke nacht korte onderbrekingen tijdens het werkvenster van 2-4 uur. Het meeste werk heeft geen invloed op onze diensten. Slechts een paar updates per nacht kunnen storingen van 5 tot 10 minuten veroorzaken.

Update: Er vinden werkzaamheden plaats aan de architectuur van het platform ten behoeve van de stabiliteit. In de maanden september, oktober en november 2021 wordt het platform grotendeels vervangen / vernieuwd.

Oorspronkelijk bericht:

Het SKP iTV platform werkt momenteel niet optimaal. Dit kan mogelijk gevolgen hebben voor televisie kijken of terugkijken via de app, de set-top box of via tv.skpnet.nl. Onze leverancier is bekend met de situatie en werkt aan de oplossing. Excuses voor de eventuele overlast.