Beleid SKP m.b.t. het coronavirus

Om de verspreiding van het coronavirus (COVID-19) zoveel mogelijk te beperken, heeft SKP de volgende maatregelen per direct getroffen:

  • SKP volgt alle adviezen op die vanuit de overheid en/of het RIVM worden gegeven.
  • De meeste van onze medewerkers werken de komende periode vanuit huis. Onze thuiswerkfaciliteiten voorzien hierin. Dit heeft geen gevolgen voor de continuïteit van onze dienstverlening.
  • Op deze manier waarborgen wij tevens de continuïteit van onze werkzaamheden; mocht er een besmetting onder onze medewerkers zijn, dan kan het virus zich niet intern verspreiden.
  • Wij houden nauw contact met onze (netwerk) leveranciers.
  • Onze klantenbalie op ons kantoor aan de Korteweg 5a in Pijnacker is vanaf heden voor bezoekers gesloten. Uiteraard blijven wij telefonisch en per e-mail normaal bereikbaar!
  • Onze servicepunten kunt u – vooralsnog - blijven bezoeken voor het afhalen van modems of smartcards. Vragen verzoeken wij u per telefoon of e-mail te doen.
  • Tijdens deze periode wordt gepland onderhoud opgeschort tenzij echt noodzakelijk voor de continuïteit en capaciteit van ons netwerk.
  • Onze monteurs blijven inzetbaar en focussen zich op de belangrijkste reparaties, maar proberen fysiek contact zo veel mogelijk te vermijden.

SKP is ingericht als 24-uurs organisatie die te allen tijde locatie onafhankelijk kan werken. Nieuwe bestellingen en wijzigingsverzoeken kunnen zoals altijd via Mijn SKP of onze website worden ingevoerd en uiteraard blijven we ondersteuning geven op nieuwe aansluitingen en storingen.